Для входу в кабінет введіть свій номер телефону
10 цифр, починаючи з нуля

Гарантійни ремонт світильників

Rules-varanty-2

Увага!!!
1. Наш сервісний центр НЕ ПРОДАЄ запасні частини для світлодіодних світильників! Зокрема, драйвери та інші компоненти для ремонту!
2. В ремонт НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ окремі деталі приладу! Прилади в ремонт приймаються в повній комплектації за виключенням знімних розсіювачів (плафонів).

Наш сервісний центр здійснює гарантійний та негарантійний ремонт світлодіодних освітлювальних приладів.

Визначення:

Гарантійний ремонт — безоплатний ремонт приладу, в якому виявлено заводський брак, або несправність, на які розповсюджуються умови гарантії. Стосується освітлювальних приладів ТМ "СВЕТКОМПЛЕКТ Україна"

Негарантійний ремонт — ремонт обладнання, у якого вийшов гарантійний термін, або виникла несправність, на яку не розповсюджуються умови гарантії. Такий ремонт здійснюється за додаткову плату за попереднього узгодження зі споживачем.

Varanty

Важливо знати!
Прилади зі слідами стороннього втручання в ремонт НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Не намагайтесь власноруч ремонтувати освітлювальні прилади! Не вірна діагностика може привести до безповоротного виходу з ладу всього приладу!

У разі виникнення технічної несправності світильника нашої торговельної марки одразу зверніться до нас!

1. Першочергово зв'яжіться з нашими спеціалістами за номером телефону KzM4MCA5OCA3OTkgMjYgMjg=, або в онлайн-чаті. Опишіть проблему, що виникла з вашим освітлювальним приладом. Іноді трапляється, що причиною “несправності” є пульт дистанційного керування, який втратив зв’язок зі світильником. Ознайомившись з інструкцією програмування пультів, щоб швидко власноруч виправити цю несправність.

2. Якщо наші фахівці визначать, що світильник потребує ремонту в нашому сервісному центрі, демонтуйте його та без крихких елементів (плафон, декоративні елементи підсвітки) доставте прилад в наш сервісний центр. Деталі доставки ви можете уточнити у менеджерів нашого сервісного центру за номером телефону KzM4MCA5OCA3OTkgMjYgMjg=

Логістичні витрати з доставки приладу до сервісного центру та назад до споживача оплачує споживач.

3. Діагностика та ремонт.

  • діагностика приладу проводиться в термін до трьох робочих днів;
  • ремонт освітлювальних проводиться в термін до 14-ти робочих днів з моменту отримання приладу сервісним менеджером та за умови наявності всіх необхідних деталей для ремонту;
  • Діагностика та ремонт приладів, що підлягають гарантійному ремонту виконуються БЕЗКОШТОВНО!

Наш сервісний центр залишає за собою право відмовити у гарантійному ремонті приладу якщо:

  • при зверненні до сервісного центру відсутні документи (фіскальний чек), які підтверджують факт придбання товару гарантійний строк якого ще не минув.
  • при виникненні дефекту приладу внаслідок механічного пошкодження, що сталося завдяки необережному використанню, або внаслідок порушення умов експлуатації;
  • у разі недотримання правил та умов експлуатації, при неправильному підключенні приладу, перевантаженні приладу напругою, короткому замкненні на виході приладу, подання на зовнішні контакти приладу неприпустимої напруги та т.п.;
  • при потраплянні в середину обладнання сторонніх предметів, води та інших рідин, комах з вини клієнта; за умов впливу на обладнання високих температур;
  • при пошкодженнях, що виникають у разі перевищення напруги мережі;
  • у разі виявлення спроб самостійного ремонту обладнання;
  • у випадках підвищеного вмісту пилу і вологи в приміщенні, в якому використовувався прилад, якщо допуск умов експлуатації не був заявлений в паспорті виробу;

У випадку відмови сервісного центру у ремонті прилад повертається до споживача.

NotVaranty

Після отримання несправного приладу та подальшої його діагностики, менеджер сервісного центру повідомляє споживачу про вартість ремонту. Якщо споживач, або його представник дає згоду на проведення ремонту за такою вартістю, наш сервісний центр починає ремонтні роботи з усунення несправностей та формує рахунок на сплату. Після сплати рахунку споживач має право забрати прилад самовільно з центру, або отримати його службою доставки "Нова Пошта".

Логістичні витрати по доставці приладу до сервісного центру та назад до споживача оплачує споживач.

Вартість негарантійного ремонту обладнання обчислюється з вартості використаних запасних частин та оцінки трудовитрат.