Для входу в кабінет введіть свій номер телефону
10 цифр, починаючи з нуля

Ремонт LED світильників

Увага!!!
1. Наш сервісний центр НЕ ПРОДАЄ запасні частини для світлодіодних світильників! Зокрема, драйвери та інші компоненти для ремонту!
2. В ремонт НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ окремі деталі приладу! Прилади в ремонт приймаються в повній комплектації за виключенням знімних розсіювачів (плафонів).

Сервісний-центр

Сервісний центр

Сервісний центр СВЕТКОМПЛЕКТ Україна виконує гарантійний та післягарантійний ремонт LED світильників, які були придбані в інтернет-магазині svetcomplect.ua, або в магазинах партнерів "Епіцентр К" та "Нова лінія".

Якщо у вас є будь-які питання стосовно технічного, або сервісного обслуговування світильників, які реалізує наш інтернет-магазин, телефонуйте:
KzM4MCA5OCA3OTkgMjYgMjg=

Також, будь ласка, ознайомтесь з правилами гарантії та сервісного обслуговування

Увага!!!
1. Наш сервісний центр НЕ ПРОДАЄ запасні частини для світлодіодних світильників! Зокрема, драйвери та інші компоненти для ремонту!
2. В ремонт НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ окремі електричні деталі приладу! Прилади в ремонт приймаються в повній комплектації за виключенням знімних розсіювачів (плафонів).

Порядок-звернення-в-сервіс-а (1)

Як передати товар на ремонт в сервісний центр?

Доставте прилад до нашого сервісного центру власноруч, або за допомогою адресної доставки "Нова пошта" за адресою:

м. Київ,
вул. Михайла Драгоманова, 31Б
Сервісний центр ТОВ "СВЕТКОМПЛЕКТ Україна"

Також ви можете відправити прилад до сервісного центру службою доставки "Нова пошта" на відділення.
Ось реквізити для відправлення. Будь ласка, вказуйте їх повністю та вірно:

Доставка у відділення (до 30 кг) Адресна доставка (понад 30 кг)
"Нова пошта"
Київ, відділення №22
Отримувач:
"СВЕТКОМПЛЕКТ Україна"
(код 39552715)
+380987992628
Контактна особа: Федченко В.С.
Київ,
вул. Михайла Драгоманова, 31Б
Сервісний центр
ТОВ "СВЕТКОМПЛЕКТ Україна"
(код 39552715)
+380987992628
Контактна особа: Федченко В.С.

Важливо!
Логістичні витрати з доставки приладу до сервісного центру та назад до споживача оплачує споживач.
Якщо не сплатити за відправку, вона повернеться до вас.

Для того, щоб заощадити кошти на доставці світильника до сервісного центру, радимо створювати відправлення власноруч та упаковувати прилад в оригінальну упаковку, яку варто зберігати впродовж терміну експлуатації з дня придбання.

Порядок-звернення-в-сервіс-а (2)

Діагностика та ремонт.


  • діагностика приладу проводиться в термін до трьох робочих днів від дня отримання приладу у відділенні служби доставки;
  • ремонт освітлювальних проводиться в термін до 14-ти робочих днів з моменту отримання приладу сервісним менеджером та за умови наявності всіх необхідних деталей для ремонту;
  • Діагностика та ремонт приладів, що підлягають гарантійному ремонту виконуються БЕЗКОШТОВНО!

Важливо знати!
Прилади зі слідами стороннього втручання в ремонт НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!
Не намагайтесь власноруч ремонтувати освітлювальні прилади! Не вірна діагностика може привести до безповоротного виходу з ладу всього приладу!
У разі виникнення технічної несправності світильника нашої торговельної марки одразу зверніться до нас!

Наш сервісний центр надає гарантію від 3-х місяців на проведені ремонтні роботи!


Відмова в ремонті

Наш сервісний центр залишає за собою право відмовити у гарантійному ремонті приладу якщо:

  • при зверненні до сервісного центру відсутні документи (фіскальний чек), які підтверджують факт придбання товару гарантійний строк якого ще не минув.
  • при виникненні дефекту приладу внаслідок механічного пошкодження, що сталося завдяки необережному використанню, або внаслідок порушення умов експлуатації;
  • у разі недотримання правил та умов експлуатації, при неправильному підключенні приладу, перевантаженні приладу напругою, короткому замкненні на виході приладу, подання на зовнішні контакти приладу неприпустимої напруги та т.п.;
  • при потраплянні в середину обладнання сторонніх предметів, води та інших рідин, комах з вини клієнта; за умов впливу на обладнання високих температур;
  • при пошкодженнях, що виникають у разі перевищення напруги мережі;
  • у разі виявлення спроб самостійного ремонту обладнання;
  • у випадках підвищеного вмісту пилу і вологи в приміщенні, в якому використовувався прилад, якщо допуск умов експлуатації не був заявлений в паспорті виробу;

У випадку відмови сервісного центру у ремонті прилад повертається до споживача.


Після отримання в службі доставки несправного приладу та подальшої його діагностики, менеджер сервісного центру вносить дані приладу в базу сервісного центра де клієнт може відстежувати перебіг ремонту.
Потім менеджер повідомляє споживачу про вартість ремонту.

Кабінет-клієнта

Якщо споживач, або його представник дає згоду на проведення ремонту за такою вартістю, наш сервісний центр починає ремонтні роботи з усунення несправностей та формує рахунок на сплату. Після сплати рахунку споживач має право забрати прилад самовільно з центру, або отримати його службою доставки "Нова Пошта".

Вартість негарантійного ремонту обладнання обчислюється з вартості використаних запасних частин та оцінки трудовитрат.
Логістичні витрати по доставці приладу до сервісного центру та назад до споживача ОПЛАЧУЄ СПОЖИВАЧ.

Залишились питання?
Зателефонуйте нам, або напишіть в онлайн чат.